דילים לאילת אחרי סוכות

לכל הדילים לחצו כאן

 
נופש בבית מלון באילת לא צריך תמיד לגרום להוצאה גדולה.
דילים לאילת אחרי סוכות של בתי המלון, בנוסף לבתי מלון בהם יש מחירים זולים קבועים, הופכים את החופשה בבתי מלון משתלמת יותר מחופשה בחו"ל, או מחופשה בצימר.

עם הדילים לאילת אחרי סוכות של רשת מלונות ישרוטל, משתלם יותר לנפוש בבית מלון

המחירים של החדרים ברשת מלונות ישרוטל באילת זולים כל כך יחסית לתמורה, ולכן התשובה היא חד משמעית: בית מלון. כאשר מתכננים חופשה, ישנם שיקולים שכדאי לקחת בחשבון, ולבדוק האם חופשה בצימר משרתת את מטרת החופשה.

דילים לנופש באילת
דילים באילת

מחירים כמו בצימר:
ישנם בתי מלון יוקרתיים המציעים דילים לאילת אחרי סוכות בהם המחירים לילה נגישים מאד.

מלונות הכל כלול זולים יותר מצימר

מחיר ללילה במלונות הכל כלול, לא כולל מבצעים, לרוב זול יותר ממחיר ללילה בצימר. מחיר זה משתלם במיוחד, לאור העובדה שאין הוצאה נוספת בבית המלון.

עם דילים לאילת אחרי סוכות עדיף חופשה בארץ

רשת מלונות ישרוטל עושה הכל כדי להוזיל מחירי נופש. מחירי בתי המלון, זולים יותר מחופשה בחו"ל.
 

לכל הדילים לחצו כאן

 

דילים אילת

מועדון לקוחות: הנחה זו, היא בנוסף להנחה של 10% בכל בתי המלון של הרשת.
תרבות: מלונות הרשת מפיקים סדרה של אירועי תרבות הכלולים במחיר של בתי מלון מסוימים. סרטים ומופעי תרבות, הפלגה אל ריף הדולפינים הכוללת שתיה מתוקה וממתקים לילדים הדרכה ריקודים ושירה, ועוד. כאשר משווים בין מחירי הנופש "הכל כלול" של מלונות רשת ישרוטל, לבין חבילות דומות של נופש משפחות בחו"ל, רואים בבירור שנופש הכל כלול באילת, זול לעיתים פי 4-6 מאשר נופש בחו"ל.
טיסה והסעות למלונות: לחלק ממלונות רשת ישרוטל באילת, יש מבצעים מיוחדים על כרטיס הטיסה לאילת. אולם יש לזכור שגם אם הטיסה לאילת איננה כלולה במחיר, המחירים התחרותיים של ישרוטל ומחיר כרטיס הטיסה, עדיין זולים ממחירי טיסה לחו"ל.
שירותי הסעות למרכז העיר ולחוף הים: בחלק מהמלונות, הסעות אלו כלולות במחיר, ובחלק לא. גם אם צריך לשלם על שירותי ההסעות, אזי התשלום על שירותים אלו הוא זול ומשתלם הרבה יותר מאשר חבילת נופש לחו"ל. בנופש בחו"ל, יש צורך לעיתים לבזבז כמה שעות נסיעה כדי להגיע ממקום אל מקום.
מצאתם את המידע שחיפשתם בנושא דילים לאילת אחרי סוכות? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם.

דילים למלונות באילת
דילים באילת

נגישות
Average rating:  
 3 reviews
by רחל נומברג on מלונות בישראל

שירות מדהים! תודה רבה!

Page 1 of 3:
«
 
 
1
2
3
 
»