דילים לאילת בחודש יולי 2018

לכל הדילים לחצו כאן

 
נופש באילתלא חייב להיות יקר.
דילים לאילת בחודש יולי 2018 של בתי המלון, בנוסף לבתי מלון בהם יש מחירים זולים קבועים, הופכים את החופשה בבתי מלון משתלמת יותר מחופשה בחו"ל, או מחופשה בצימר.

עם הדילים לאילת בחודש יולי 2018 של רשת מלונות ישרוטל, עדיף לבחור בית מלון לחופשה שלכם

אין אנו באים לשלול לגמרי חופשה בצימרים. ישנם מקרים בהם עדיף חופשה בבית מלון.

דילים לנופש באילת
דילים באילת

מחירים כמו בצימר:
דילים לאילת בחודש יולי 2018 משתווים למחיר לילה בצימרים מסוימים, אך התמורה שהאורח מקבל בבית המלון, גדולה יותר מאשר בצימר.

מלונות הכל כלול זולים יותר מצימר

מחיר ללילה במלונות הכל כלול, לא כולל מבצעים, לרוב זול יותר ממחיר ללילה בצימר. נופש במלון משתלם במיוחד, בגלל שאין הוצאה נוספת בבית המלון.

עם דילים לאילת בחודש יולי 2018 עדיף חופשה בארץ

רשת מלונות ישרוטל מציע חבילות, מבצעים, דילים, הנחה למזמינים באתר, מועדון חוג השמש, וכו'. השירותים הניתנים בבתי המלון של רשת ישרוטל, איכותיים לא פחות ואף יותר מבתי מלון בחו"ל.
 

לכל הדילים לחצו כאן

 

דילים אילת

מועדון לקוחות: חברי מועדון הלקוחות של רשת מלונות ישרוטל, יכולים לצבור נקודות, ולהרוויח הנחות נוספות.
תרבות: רשת מלונות ישרוטל, רוצה שלאורחים ולמשפחה לא ישעמם לרגע אחד. סרטים ומופעי תרבות, הפלגה אל ריף הדולפינים הכוללת שתיה מתוקה וממתקים לילדים הדרכה ריקודים ושירה, ועוד. יתרון נוסף, הוא ההוואי הישראלי שיש באירועי התרבות בנופש בארץ.
טיסה כולל הובלה לבתי המלון: לחלק ממלונות רשת ישרוטל באילת, יש מבצעים מיוחדים על כרטיס הטיסה לאילת. אולם יש לזכור שאפילו שמחיר הטיסה לאילת אינו כלול, המחירים התחרותיים של רשת מלונות ישרוטל ומחיר כרטיס הטיסה, בדרך כלל זולים יותר ממחירי טיסה לחו"ל.
שירותי הסעות למרכז העיר ולחוף הים: בחלק מהמלונות, הסעות אלו כלולות במחיר, ובחלק לא. גם אם צריך לשלם על שירותי ההסעות, אזי התשלום על שירותים אלו הוא זול ומשתלם הרבה יותר מאשר חבילת נופש לחו"ל. בנופש בחו"ל, יש צורך לעיתים לבזבז כמה שעות נסיעה כדי להגיע ממקום אל מקום.
מצאתם את מה שחיפשתם בנושא דילים לאילת בחודש יולי 2018? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם.

דילים למלונות באילת
דילים באילת

נגישות
Average rating:  
 3 reviews
by רחל נומברג on מלונות בישראל

שירות מדהים! תודה רבה!

Page 1 of 3:
«
 
 
1
2
3
 
»