דילים לנוער באילת אוגוסט

לכל הדילים לחצו כאן

 
נופש באילת לא חייב להיות יקר.
דילים לנוער באילת אוגוסט של בתי המלון, בנוסף לבתי מלון בהם יש מחירים זולים קבועים, הופכים את החופשה בבתי מלון משתלמת יותר מחופשה בחו"ל, או מחופשה בצימר.

עם הדילים לנוער באילת אוגוסט של רשת מלונות ישרוטל, משתלם יותר לנפוש בבית מלון

מה עדיף? צימר או בית מלון? כאשר מתכננים חופשה, ישנם שיקולים שכדאי לקחת בחשבון, ולבדוק האם חופשה בצימר משרתת את מטרת החופשה.

דילים לנופש באילת
דילים באילת

מחירים כמו בצימר?
דילים לנוער באילת אוגוסט בבתי מלון משתלמים מאד לעתים קרובות, וחלקם כוללים במחיר פינוקים כמו בריכה ומועדון ילדים.

מלונות הכל כלול זולים יותר מצימר

מחיר ללילה במלונות הכל כלול, לא כולל מבצעים, לרוב זול יותר ממחיר ללילה בצימר. מחיר זה משתלם במיוחד, לאור העובדה שאין הוצאה נוספת בבית המלון.

עם דילים לנוער באילת אוגוסט עדיף חופשה בארץ

רשת מלונות ישרוטל מציע חבילות, מבצעים, דילים, הנחה למזמינים באתר, מועדון חוג השמש, וכו'. מחירי בתי המלון, זולים יותר מחופשה בחו"ל.
 

לכל הדילים לחצו כאן

 

דילים אילת

מועדון לקוחות: הנחה זו, היא בנוסף להנחה של 10% בכל בתי המלון של הרשת.
תרבות: אירועי תרבות הם רבים ומגוונים. מסיבת קצף לילדים, ארוחות ערב מיוחדות לילדים, פעילות אקסטרים לנוער ועוד. יתרון נוסף, הוא ההוואי הישראלי שיש באירועי התרבות בנופש בארץ.
טיסה כולל הובלה לבתי המלון: המחיר בחבילות מיוחדות לאילת לפעמים כולל הסעה חינם משדה התעופה אל בית המלון- ממש כמו בחו"ל. אולם יש לזכור שאפילו שמחיר הטיסה לאילת אינו כלול, המחירים הזולים של ישרוטל ומחיר כרטיס הטיסה, עדיין זולים ממחירי טיסה לחו"ל.
הסעות אל מרכז העיר אילת, ואל חוף הים: בחלק מהמלונות, הסעות אלו כלולות במחיר, ובחלק לא. גם אם צריך לשלם על שירותי ההסעות, אזי התשלום על שירותים אלו הוא זול ומשתלם הרבה יותר מאשר חבילת נופש לחו"ל. באילת הנסיעות קצרות, והכל קרוב אחד לשני.
מצאתם את מה שחיפשתם בנושא דילים לנוער באילת אוגוסט? אם לא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

דילים למלונות באילת
דילים באילת

נגישות
Average rating:  
 3 reviews
by רחל נומברג on מלונות בישראל

שירות מדהים! תודה רבה!

Page 1 of 3:
«
 
 
1
2
3
 
»