דיל חופשה בארץ

לכל הדילים לחצו כאן

 
נופש לא חייב להיות יקר.
דיל חופשה בארץ של בתי המלון, בנוסף לבתי מלון בהם יש מחירים זולים קבועים, הופכים את החופשה בבתי מלון משתלמת יותר מחופשה בחו"ל, או מחופשה בצימר.

עם הדיל חופשה בארץ של רשת מלונות ישרוטל, עדיף להזמין חופשה בבית מלון, מאשר חופשה בצימר

מה עדיף? צימר או בית מלון? כאשר מתכננים חופשה, ישנם שיקולים שכדאי לקחת בחשבון, ולבדוק האם חופשה בצימר משרתת את מטרת החופשה.

דילים ישרוטל
ישרוטל ים המלח דילים

מחירים כמו בצימר:
דיל חופשה בארץ משתווים למחיר לילה בצימרים מסוימים, אך התמורה שהאורח מקבל בבית המלון, גדולה יותר מאשר בצימר.

מלונות הכל כלול זולים יותר מצימר

בדרך כלל, המחירים במלונות "הכל כלול" באילת זולים יותר מאשר מחירים בצימר. נופש במלון משתלם במיוחד, לאור העובדה שאין הוצאה נוספת בבית המלון.

עם דיל חופשה בארץ עדיף חופשה בארץ

רשת מלונות ישרוטל מציע חבילות, מבצעים, דילים, הנחה למזמינים באתר, מועדון חוג השמש, וכו'. השירותים הניתנים בבתי המלון של רשת ישרוטל, איכותיים לא פחות ואף יותר מבתי מלון בחו"ל.
 

לכל הדילים לחצו כאן

 

מלון הנסיכה דילים

מועדון לקוחות: הנחה זו, היא בנוסף להנחה של 10% בכל בתי המלון של הרשת.
אירועי תרבות כלולים במחיר: רשת מלונות ישרוטל, רוצה שלאורחים ולמשפחה לא ישעמם לרגע אחד. מסיבת קצף לילדים, ארוחות ערב מיוחדות לילדים, פעילות אקסטרים לנוער ועוד. יתרון נוסף, הוא ההוואי הישראלי שיש באירועי התרבות בנופש בארץ.
טיסה והסעות למלונות: הבסיס של חבילות הנופש בחו"ל, הוא הטיסה הכלולה במחיר. אולם יש לזכור שאפילו שמחיר הטיסה לאילת אינו כלול, המחירים התחרותיים של ישרוטל ומחיר כרטיס הטיסה, עדיין זולים ממחירי טיסה לחו"ל.
שירותי הסעות למרכז העיר ולחוף הים: בחבילות נופש לחו"ל, יש הסעות לטיולים. גם אם צריך לשלם על שירותי ההסעות, אזי התשלום על שירותים אלו הוא זול ומשתלם הרבה יותר מאשר חבילת נופש לחו"ל. בנופש בחו"ל, יש צורך לעיתים לבזבז כמה שעות נסיעה כדי להגיע ממקום אל מקום.
מצאתם את מה שחיפשתם בנושא דיל חופשה בארץ? אם לא, אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור לכם.

מלון הנסיכה דיל
ישרוטל דילים

נגישות
Average rating:  
 3 reviews
by רחל נומברג on מלונות בישראל

שירות מדהים! תודה רבה!

Page 1 of 3:
«
 
 
1
2
3
 
»