דיל לאילת באוגוסט 2018

לכל הדילים לחצו כאן

 
נופש בבית מלון באילת לא צריך תמיד לגרום להוצאה גדולה.
דיל לאילת באוגוסט 2018 של בתי המלון, בנוסף לבתי מלון בהם יש מחירים זולים קבועים, הופכים את החופשה בבתי מלון משתלמת יותר מחופשה בחו"ל, או מחופשה בצימר.

עם הדיל לאילת באוגוסט 2018 של רשת מלונות ישרוטל, משתלם יותר לנפוש בבית מלון

המחירים של החדרים ברשת מלונות ישרוטל באילת זולים כל כך יחסית לתמורה, ולכן התשובה היא חד משמעית: בית מלון. ישנם מקרים בהם עדיף חופשה בבית מלון.

דילים לנופש באילת
דילים באילת

מחירים כמו בצימר?
דיל לאילת באוגוסט 2018 משתווים למחיר לילה בצימרים מסוימים, אך התמורה שהאורח מקבל בבית המלון, גדולה יותר מאשר בצימר.

מלונות הכל כלול זולים יותר מצימר

מחיר ללילה במלונות הכל כלול, לא כולל מבצעים, לרוב זול יותר ממחיר ללילה בצימר. נופש במלון משתלם במיוחד, לאור העובדה שאין הוצאה נוספת בבית המלון.

עם דיל לאילת באוגוסט 2018 עדיף חופשה בארץ

רשת מלונות ישרוטל עושה הכל כדי להוזיל מחירי נופש. השירותים הניתנים בבתי המלון של רשת ישרוטל, איכותיים לא פחות ואף יותר מבתי מלון בחו"ל.
 

לכל הדילים לחצו כאן

 

דילים אילת

מועדון לקוחות: חברי מועדון הלקוחות של רשת מלונות ישרוטל, יכולים לצבור נקודות, ולהרוויח הנחות נוספות.
תרבות: אירועי תרבות הם רבים ומגוונים. סרטים ומופעי תרבות, הפלגה אל ריף הדולפינים הכוללת שתיה מתוקה וממתקים לילדים הדרכה ריקודים ושירה, ועוד. כאשר משווים בין מחירי הנופש "הכל כלול" של מלונות רשת ישרוטל, לבין חבילות דומות של נופש משפחות בחו"ל, רואים בבירור שנופש הכל כלול באילת, זול לעיתים פי 4-6 מאשר נופש בחו"ל.
טיסה והסעות למלונות: המחיר בחבילות מיוחדות לאילת לפעמים כולל הסעה חינם משדה התעופה אל בית המלון- ממש כמו בחו"ל. אולם יש לזכור שגם אם הטיסה לאילת איננה כלולה במחיר, המחירים הזולים של ישרוטל ומחיר כרטיס הטיסה, בדרך כלל זולים יותר ממחירי טיסה לחו"ל.
שירותי הסעות למרכז העיר ולחוף הים: בחבילות נופש לחו"ל, יש הסעות לטיולים. גם אם צריך לשלם על שירותי ההסעות, אזי התשלום על שירותים אלו הוא זול ומשתלם הרבה יותר מאשר חבילת נופש לחו"ל. באילת הנסיעות קצרות, והכל קרוב אחד לשני.
מצאתם את מה שחיפשתם בנושא דיל לאילת באוגוסט 2018? אם לא, פנו אלינו ונשמח לעזור לכם.

דילים למלונות באילת
דילים באילת

נגישות
Average rating:  
 3 reviews
by רחל נומברג on מלונות בישראל

שירות מדהים! תודה רבה!

Page 1 of 3:
«
 
 
1
2
3
 
»